Saturday, August 20, 2011

ImpianFatyra Collection



hello peeps !!
waktu begini sure dkt jalan TAR , Up town , Down Town ,dan mana kedai-kedai tudung ramai org ... kepada kaum wanita yang malas nk pergi shopping time niee tapi ingin mencari dan membeli tudung .. ImpianFatyra Collection adaaa dgn harga berpatutan !! haha ..

ImpianFatyra Collection menyediakan perkhidmatan menjual pakaian jarak jauh untuk muslimah dan kanak-kanak yang merangkumi T-shirt, blouse labuh dan beraneka jenis tudung.ImpianFatyra juga menyediakan perkhidmatan untuk menghantar sebarang tempahan yang dibuat terus ke rumah anda melalui perkhidmatan Pos Laju..

Pada bulan Ramdhan ni ImpianFatyra telah membuat promosi Hari Raya, sekiranya anda membeli 5 helai keatas !! anda akan dapat potongan harga istemewa ....
apa tanggu lagi mari membeli (:



*ImpianFatrya Collection owner adalah sepupu aku ..ini just tolong2 jeww .. heeee
dalam blog ini aku just promote shawl sahaja , if korang minat boleh order kat aku ....korang nak cari pakaian msulimah sila layar lawati official blog dia http://impianfatyra.blogspot.com

Bagaimana nak beli ???
ada 2 cara ..

1)Tempahan secara online

a. Tempahan Barang

- Catat kod, saiz dan kuantiti pakaian yang diminati

- Isi borang di bahagian 'Tempah Sekarang!' di bawah tajuk blog ini atau klik [sini]


b. Pembelian dan Bayaran

- Setelah tempahan telah dibuat, pelanggan akan dihubungi oleh pihak kami untuk pengesahan barang yang ditempah.

- Pengesahan daripada pihak kami termasuklah jumlah pembelian dan pemberitahuan no akaun.

- Setelah bayaran telah dibuat, maklumkan kepada kami dan
kami akan semak. Setelah disahkan, kami akan terus membuat penghantaran waktu pejabat.



2) Tempahan secara face to face

senang saja just call or sms aku laa heee .. if xde no phone aku just email or chat ruangan yg di sediakan or add fb aku (kat atas ada link Fb,just click Facebook)



No comments:

Post a Comment